Pasūtīšanas noteikumi

Beke SIA, reģ. nr. 40203637785, Dienvidkurzemes nov., Gaviezes pag., "Lileskalni", LV-3431, (turpmāk – Pārdevējs) pārdod preces, kas izvietotas eliguard.lv interneta veikalā (turpmāk -  Interneta veikals) saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Pasūtīšanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību, iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu, tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

2. Pirkumu veikšana

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Tālāk izvēlieties pasūtījuma saņemšanas veidu, apstipriniet, ka esat izlasījis un piekrītat Pasūtīšanas noteikumiem un dodieties uz maksājumu izpildi. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

  1. Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt, izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:
  • Internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut, N26

Svarīgi! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

  • Maksājumu karšu norēķini (Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay) — Šos maksājumus apstrādā maksājumu pakalpojumu sniedzējs Stripe Payments Europe, Ltd., kas ir uzņēmums, reģistrēts Īrijā (uzņēmumu reģistrācijas numurs: 513174) un pieder Stripe, Inc. grupai. Visi karšu dati tiek apstrādāti drošā, šifrētā veidā, un netiek glabāti vai apstrādāti pārdevēja sistēmās.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas Latvijas teritorijā. Iegādātās preces tiek piegādātas, izmantojot Omnivas pakomātus vai saņemot klātienē Grobiņā, Celtnieku ielā 30. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī, sedz Pircējs. Piegādes izmaksas tiek parādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas uz Pircēja norādīto Omnivas pakomātu 1–3 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.

5. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai tas ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, aizpildiet kontaktformu 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc kontaktformas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no Pircēja saņemtos maksājumus uz  Pircēja norādīto bankas kontu, pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja Pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto, internetveikalam nav pienākuma kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, ja tas radies ārpus internetveikala saprātīgās kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt to atgriešanu, ja internetveikalā norādītā cena ir kļūdaina un ievērojami mazāka par tās tirgus vērtību.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals ir atbildīgs par preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radušies 6 mēnešu laikā pēc piegādes dienas, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar preces īpašībām. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par neatbilstību 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz info@eliguard.lv.

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes. Ja precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus Pircējs ievadījis pasūtīšanas laikā (vārds, uzvārds, e-pasts u.c.).

Dati tiek nodoti transporta pakalpojumu sniedzējiem preču piegādes nodrošināšanai.

Ja Pircējs ir nepārprotami piekritis saņemt mārketinga paziņojumus, mēs laiku pa laikam varam nosūtīt informāciju par pakalpojumiem un piedāvājumiem. Pircējam ir iespēja atteikties no šiem paziņojumiem, rakstot uz info@eliguard.lv.

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos, Pircējs un Pārdevējs ievēro Latvijas Republikas normatīvos aktus.

Strīdi tiek risināti sarunu vai sarakstes ceļā. Ja vienošanās nav panākta, strīdu risina Latvijas Republikas tiesā. Patērētājs var arī vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.